Deltagarhantering till konferens och event - Blick

Slipp excellistorna och spara tid

Sitter du med sju olika Excel-listor för att hålla reda på anmälda deltagare till er konferens; eller lägger timmar av din tid åt att svara på frågor om transportalternativ, vad som serveras till lunch på konferensen eller om det kommer att finnas wifi på hotellrummet? På Blick har vi tre experter som arbetar heltid med deltagarhantering, och de avlastar dig gärna med administrationen inför ert nästa möte eller event.

Med deltagarhantering hjälper vi dig med

  • Webbaserat anmälningssystem
  • Skräddarsytt anmälningsformulär utifrån ert informationsbehov och er grafiska profil. Klicka här för att se en demo.
  • Utskick av inbjudan, påminnelser, bekräftelse och information inför mötet
  • Deltagarlistor till mötets ansvariga eller till underleverantörer
  • Produktion av namnskyltar
  • Registrering på plats
  • Utvärdering till deltagare efter mötet
  • Fakturering av deltagare

Nyttan för dig?

  • Spara tid – möjlighet att fokusera på mötets innehåll istället för administration
  • Full kontroll i realtid, från start till mål
  • Överskådliga listor över seminarieval, logiindelning, specialkost, resor m.m.
  • Kontaktperson som hanterar deltagarnas frågor och ändringar
  • Eliminera risken för fel eller felstavningar med automatiserade listor
  • Tidseffektiv registrering på plats med Blicks roll-ups, särskilt framtagna för namnskyltar

Fler tjänster för dina möten och event

Utöver Deltagarhantering erbjuder vi även tjänster inom bokning och event. Inom detta återfinns kostnadsfri förmedling av möteslokaler, projektledning från planering av koncept och idé till uppföljning, administration och mycket mer för er nästa konferens, kickoff eller företagsfest.

Ge oss ett uppdrag!

Fyll i formuläret nedan så kontaktar vi dig inom 24 timmar!

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.
KONTAKTA OSS